Automate your Marketing
with Womplify




 
© MakcuUuNyeR 2009 | Watashi No KoiBitO wA ND60-sAn DesU

By: MakcUuU LaHh

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  >  >>]    [Archive]
Sunday, 31-May-2009 17:21 Email | Share | | Bookmark
TUTUP

tutup...tutup


انا في التفكير والله في التدبير

Maap, kami TUTUP..
Fotopages ini akan ditutup dan akan berpindah ke PhotoBlog yang baru dialamat:
http://makcuphoto.blogspot.com/

Model: Pagar
Lokasi: Tanah Tinggi

~sedang mendengar: Entah-Afgan

Quote:
terima kasih kepada semua yang sudi ziarah/lawat/datang/ mampir ke FP ni, semoge Allah memberkati anda semua amin..


Friday, 24-Apr-2009 14:46 Email | Share | | Bookmark
TARI


sapa buleh buat.. silakann.

apa aksila budak2 ni nak buat...

sebenonya abg dlm pasu nih sgt cuak bila akak nih kuat gila angkat dia

makk aii.. hantuu apo ni

dik, tak patah ke tgn

sian abg yg bwk beskal tuh

hah apelaa hantu ni menari ni

hah.. ada brani mau cuba?

TARIan adik-adik comel ni memang menakutkan lagi mendebarkan...
depa nih budak2 miskin, asal ade keja, buleh je wat aksi2 yg ngeri ni...
lepas wat persembahan, depala yg jugak pi jual vcd tepi kaki lima..sian


Lokasi: Dewan Chao Yang
Model: Adik2 lentuk badan

~sedang mendengar : Ruby -Kaiser Cheifs

Quote:
agak-agaknya apalah yg depa semua nih makan ek..kuatt sgt , jika ada yg ingin mencuba siladapatkan nasihat yg pakar


Sunday, 19-Apr-2009 04:45 Email | Share | | Bookmark
SUTERA


ini tempat tido ulatnya, bukan sutranya..

ayokk.. ulat da keluaaa..

perlu diingatkan, ini bukn permainan tarik2, ini proses mjadikan kain sutera

sampai ke senja borong sutera...

Ternganga melihat proses tenunan menjadikan kain SUTERA..
Gambar kurang, kerana ternganga tengok kain sutera..

Lokasi: Kedai Kerajaan Kain Sutera, Peking
Model: Kakak keja kat kedai & ulat sutera

~sedang mendengar: The Rock feat Ahmad Dhani- Munajat Cinta

Quote:
Ulat sutera comel-comel, harga kain sutera lagi comel, org Msia mampulaa nak beli
* epi besda to MakLong...moge pnjg umo n murah rezki, tok MakLong takde Sutera, kasih syg jeee ade hehhe...


Wednesday, 15-Apr-2009 15:16 Email | Share | | Bookmark
BATU


dia tgh wat ape tuh

khusyu btul abg nih..

mak aii..tekejot tgk renungan manja katak ni

ape jadahnye yg akak ni cop ni

hah, amik ko paling murah!!

owh canilaa ruper dragonball tuh..

dia kate buleh bg kita kuasa pakai batu ni.hah kan da mcm ala2 filem dragonball

Meninjau2 perniagaan BATU Jade..
senang je nak cam mana yg palsu @ mana yg btul, hah mailaa dtg sini...

Lokasi: Dongwei, Peking
Model: Batu-batu, Pakcik buat Ukir, Akak Cop.

~sedang mendengar: Entah-Afgan

Quote:
rambang mata, tapi tak beli apa pun hehhehe..CEO-CEO & Mem-Mem CEO ja bli


Monday, 13-Apr-2009 03:01 Email | Share | | Bookmark
UBI






Pulang ke kampung, makanla UBI keledek ni, memang tersangatlah sedap & manis...woooo manisssnyeee mcm pakcik yg jual ni jugak..

Lokasi: Chao Yang, Peking
Model: Pakcik jual ubi, ubi & tong bakar ubi


~sedang mendengar : Pretty Rain -Butterfingers

Quote:
hidup ubi manis




[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016 | Powered by Womplify

ns4008464.ip-198-27-69.net